Wil je ons een compliment geven, of heb je feedback of een klacht over de zorg die je ontvangen hebt? Vul dan onderstaand formulier in. Jouw feedback helpt ons om nog betere zorg te kunnen verlenen

Feedback formulier
Stichting de As wil dat het goed gaat met jou. Toch kan er een situatie ontstaan waarin er een klacht is. Wij nemen iedere klacht serieus en hebben een klachtenregeling.
Er zijn twee routes. De eerste route is een gesprek met het bestuur van Stichting de As. Het doel van dit gesprek is om snel een oplossing te vinden voor het probleem. Hoe sneller klachten worden besproken, hoe eerder een oplossing kan worden gevonden.
De tweede route is het voorleggen van de klacht aan onze onafhankelijke klachtencommissie CBKZ. Is het niet gelukt het probleem op te lossen door middel van het gesprek met het bestuur, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de klachtencommissie. Klachten mogen ook direct, zonder voorafgaand klachtgesprek, aan de klachtencommissie worden voorgelegd.
Meer informatie over de verschillende routes en de contactinformatie om een klacht in te dienen via 1 van de 2 routes is te vinden in onze klachtenregeling. Deze vind je onder deze knop:
Nieuwkerksedijk 21a
5051 HS Goirle
013-7509067
Taxandriaweg 12H
5142 PA Waalwijk
0416-235135
Willebrordstraat 3
4847 RJ Teteringen
076-2005121
info@stichtingdeas.nl
Alle rechten voorbehouden | Stichting de As
Alle rechten voorbehouden
Website ontwikkeling: Online Creaties