Stichting de As

Complimenten, feedback

of klachten

Wil je ons een compliment geven, of heb je feedback of een klacht over de zorg die je ontvangen hebt? Vul dan onderstaand formulier in. Jouw feedback helpt ons om nog betere zorg te kunnen verlenen

Feedback formulier

Feedbackformulier

Stichting de As wil dat het goed gaat met jou. Toch kan er een situatie ontstaan waarin er een klacht is. Wij nemen iedere klacht serieus en hebben een klachtenregeling.

Er zijn twee routes. De eerste route is een gesprek met het bestuur van Stichting de As. Neem dan contact op met Frans van Angeren via fvangeren@stichtingdeas.nl of 013-7509067. Het doel van dit gesprek is om snel een oplossing te vinden voor het probleem. Hoe sneller klachten worden besproken, hoe eerder een oplossing kan worden gevonden.

De tweede route is het voorleggen van de klacht aan onze onafhankelijke klachtencommissie CBKZ. Is het niet gelukt het probleem op te lossen door middel van het gesprek met het bestuur, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de klachtencommissie. Klachten mogen ook direct, zonder voorafgaand klachtgesprek, aan de klachtencommissie worden voorgelegd.

De klachtenregeling vind je onder deze knop:

KLACHTENREGELING