Cliëntenraad Stichting de As

Wat doet de cliëntenraad?
Betrokkenheid van cliënten en de naastbetrokkenen ziet Stichting de As als een wezenlijke bron van informatie om de zorg voor haar cliënten optimaal te houden.

De cliëntenraad overlegt maandelijks (per mail / telefoon) met de directeurbestuurder en komt vier maal per jaar bijeen.

Cliëntenraad voor vragen en ideeën van cliënten en ouders/verzorgers
We horen graag hoe we jou en anderen nog beter kunnen helpen. Heb je daar een idee over? Dan kun je bij de cliëntenraad terecht. De cliëntenraad luistert naar kinderen, (jong) volwassenen en ouders en gaat hierover in gesprek met onze Raad van Bestuur. Geen onderwerp is te gek; alles mag aan bod komen.

Contact opnemen of meedoen
Wil jij dat de cliëntenraad jouw vraag of idee bespreekt? Stuur dan een mail naar: cliëntenraad@stichtingdeas.nl
Jij en/of je ouders kunnen ook deelnemen in de cliëntenraad, of gewoon een keer aanschuiven.

Vertrouwenspersoon staat voor je klaar
Wil je eens met iemand anders praten dan je begeleider, of coach? Ook dan kun je terecht bij onze vertrouwenspersoon. Je kunt met hem in vertrouwen overal over praten:

André Brugts
andrebrugts@ziggo.nl

Heb je een idee hoe we jou en anderen nog beter kunnen helpen? Vertel de cliëntenraad erover! Voor al jouw vragen en ideeën. Neem contact op of doe mee.